Obliba nákupů prostřednictvím internetu neustále roste. Zvláště teď, v období předvánočního shonu, je to jedna z variant, jak pohodlně a výhodně nakoupit. Mezi nejvíce vyhledávané a prodávané komodity na internetu patří parfémy, jejichž prodej přidělává vrásky prodejcům z kamenných obchodů.
Důvodem je fakt, že za poslední 2 roky vzniklo několik set internetových parfumerií, které významně konkurují těm kamenným díky nižším provozním nákladům a nižší marži.
Dříve lidé kupovali parfémy pouze ve specializovaných obchodech. S rozvojem internetu začali objevovat i internetové parfumerie, které je lákaly bohatou nabídkou a nízkou cenou. V současnosti je praxe taková, že zákazník si jde vybraný parfém „očichat“ do kamenného obchodu a svůj nákup poté uskuteční prostřednictvím internetového obchodu, který má dané zboží za nejvýhodnější cenu.
Rozdíly v ceně jsou oproti kamenným obchodům často obrovské. Zboží na internetu se prodává v průměru o 10 až 70 procent levněji než v klasických kamenných obchodech. Jeden příklad za všechny: nejprodávanější dámský parfém Dolce&Gabbana Light Blue 100ml seženete na www.parfemy.cz za 1 285 Kč, v kamenném obchodě za cenu 2 399 Kč, rozdíl je neuvěřitelných 1 114 Kč!
Další faktor, který ovlivňuje při nakupování na internetu, je solidnost a zavedenost toho kterého internetového obchodu. Například největší internetová parfumerie www.parfemy.cz za dobu své existence již obsloužila přes 200 000 spokojených zákazníků a denně ji navštíví přes 10 000 zákazníků. Samozřejmostí je široký výběr parfémů, garance nejnižších cen, kupóny na slevu při dalším nákupu, vzorek parfému ke každé objednávce, doručení během 1-2 dnů a u objednávky nad 1000 Kč poštovné zdarma. Je evidentní, že takové nabídce a servisu mohou obchodníci v kamenných parfumeriích jen stěží konkurovat...
komerční prezentace