Konec utrpení v posilovně: 8 tipů, jak si udělat z hubnutí zábavu

24. 6. 2017
Konec utrpení v posilovně: 8 tipů, jak si udělat z hubnutí zábavu
Snažíte se zhubnout, ale veškeré aktivity spojené se shazováním kil jsou pro vás jen dřina a otrava? Pak je na čase změnit přístup! Udělejte si z hubnutí zábavu a vysněná postava se vám hned bude získávat lépe!

Mlsání a pečivo povoleno!

Přísné diety jsou cestou do pekel. Dřív nebo později podlehne každý. Jídelníček neměňte od základu, ze začátku k němu přidávejte zdravé potraviny a zvyšte přísun ovoce a zeleniny. Vyhněte se přejídání a nezdravým průmyslově vyráběným potravinám.

Pokud vás přepadne chuť mlsat, bez obav jezte oříšky a hořkou čokoládu. Ořechy si vybírejte kvalitní, a protože obsahují hodně tuků, i když zdravých, hlídejte jejich snězené množství. Čokoládu si nepleťte s levnými náhražkami, měla by mít minimálně 70 % kakaa. Vyzkoušet můžete i různé příchuti, například s chilli, které spalování tuku dokonce podporuje. I pečivo můžete jíst, jen nahraďte bílé rohlíky celozrnným nebo žitným kváskovým chlebem. Kvásek je oproti běžně užívanému droždí stravitelnější a prospívá zažívání, jeden až dva krajíce denně jsou naprosto v pořádku.

Najděte si "kamarády do deště"~~~

Při cvičení nezůstávejte v izolaci! Větší zábava je dělat dřepy v páru nebo užívat si lekce jógy s přáteli. Pořád ale nesmíte zapomínat na sebe a své výsledky! „Sdílení zážitků činí cvičení efektivnější, a to jak z hlediska udržení motivace, tak i posílení výkonu, kdy nastupuje vrozená soutěživost. Kamarádství vznikají přímo v posilovnách nebo na společných lekcích. Sociální sítě a zájmové weby nabízejí nespočet skupin, které propojují cvičící nadšence i úplné začátečníky, které lze oslovit,“ tvrdí trenérka Markéta Brožová.

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Pokud se dneska soustředíte výlučně na práci, dokážete se toho hodně naučit. Ti, kteří se zabývají humanitními směry, se ocitnou na výsluní. Nebude vám po chuti, když se protějšek bude jen…

Nejčtenější články