Čtrnáctileté dívky obvykle hledají zázračný make-up, který zakryje bující akné, prožívají první lásku a sledují seriál Gossip Girl. Kira Plastinina ne.
Foto: www.kiraplastinina.com
Ve čtrnácti letech uvedla Kira Plastinina (18) na ruský módní trh značku, která nesla její jméno, a během následujících roků otevřela padesát butiků v Rusku, na Ukrajině a Kazachstánu. To jí ale ke spokojenosti nestačilo – rozhodla se expandovat do zámoří. A rovnou do módní velmoci USA. Na pomoc při propagaci své značky si přizvala hvězdičku Paris Hilton, aby ne - obě dívky mají společné zázemí: jsou bohatými dědičkami. Sergej Plastinin, tatínek multimilionář, je samozřejmě investorem celého módního podniku. Kdysi prý objevil na kuchyňské lince náčrty modelů své dcery a od té doby začal Kiru podporovat v kariéře módní návrhářky. A tak Kira, jinak řádná studentka rusko-anglického gymnázia, jako ředitelka své značky vybírá látky, navrhuje střihy a kontroluje kvalitu, místo aby s kamarádkami objevovala kouzlo dospívání.
Velká módní revoluce se nekoná
V roce 2008 postihla ekonomická krize i tuto mladou značku a Kira (respektive její otec) v USA prodělala 54 miliónů amerických dolarů a musela zavřít většinu obchodů. Na americkém kontinentě zachovala pouze dva značkové obchody. Prodeje v její vlasti ale neklesly, zdá se, že Rusové svou mladičkou návrhářku zbožňují. Kira se přesto nevzdala svého amerického snu a přichystala velký návrat. Značku přejmenovala na LUBLU (rusky miluji) a zanedlouho ji čeká stěžejní bod v její kariéře módní návrhářky – přehlídka na únorovém fashion weeku v New Yorku.
Komu se to v osmnácti letech podaří?
ČTĚTE TAKÉ:
Noid: Změna image!
STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU