Moderní kavárny letí

Moderní kavárny letí

Společnost coffeeheaven v Praze otevřela svou již šestnáctou kavárnu. Je zároveň devatenáctou v celé České republice a s tímto počtem se coffeeheaven stala největší sítí specializovaných kaváren v Česku. Moderní kavárny se stávají velkým trendem a společnost zaznamenává stálý nárůst poptávky.

„Novou pobočku jsme koncem června otevřeli v Praze přímo na Můstku. Stala se naší hlavní vlajkovou kavárnou nejen pro svou výbornou polohu, ale také pro svou velikost. Kavárna na Můstku je největší, jakou v Česku provozujeme, navíc v domě s výjimečnou historickou hodnotou pro Prahu a nádherným výhledem z prvního patra na celé Václavské náměstí a Národní muzeum,“ řekl k otevření nové pobočky Nikos Balamotis, ředitel pro mezinárodní rozvoj společnosti coffeeheaven international.

„Doposud pro nás bylo nejdůležitější upevnit svou pozici v Praze. Nyní se budeme více věnovat regionům. V Praze je prosazení nového konceptu, který vybočuje od klasických kaváren, samozřejmě jednodušší než v jiných regionech,“ doplnil Balamotis.

Poptávka po kávě z novodobých, moderních kaváren strmě stoupá. Podle společnosti coffeeheaven se jejich návštěvnost zvýšila oproti loňskému roku v některých kavárnách až o 45 procent. Nejvíce si pak zákazníci objednávají klasické kávy jako latte a cappuccino. Nápojem, který je stále velmi oblíbený a odolává všem trendům, je tradiční espreso, jež si lze objednat v různých variantách.

„Nabízíme různé varianty kávy a také příchutí. Zákazník si může objednat svou kávu s nízkotučným anebo sójovým mlékem či bez cukru. Pro milovníky silnější kávy můžeme přidat extra espreso nebo můžeme nabídnout zajímavou příchuť. Lidé stále více a raději experimentují a objevují nové netradiční chutě. Snažíme se držet jak nových trendů, tak brát ohled na individuální chutě zákazníků, kteří mají možnost objednat si kávu přesně tak, jak jim chutná. Na léto jsme speciálně připravili nové příchutě oblíbených ovocných ledových nápojů Blizzers,“ řekl Balamotis.

Vysoký počet zákazníků kaváren coffeeheaven udržují především pobočky ve velkých nákupních centrech. V těch je návštěvnost tradičně velmi dobrá. S rozšiřováním počtu poboček se však rozložení zákazníků rovnoměrně rozprostírá i mezi ostatní provozovny.

„Nově otevřená kavárna na Můstku má velký potenciál. Je velmi dobře dostupná a nachází se v krásné staré Praze. Dům, ve kterém jsme kavárnu otevřeli, je nejstarší, jenž stojí na pravém břehu Vltavy. Pochlubit se můžeme také nádherným zachovalým renesančním stropem, který může obdivovat každý, kdo navštíví první patro naší kavárny,“ vysvětlil Balamotis.

Vlajková pobočka zaznamenala od svého otevření na konci června už tisíce zákazníků. „Kupodivu nás navštěvuje více českých zákazníků než turistů. Tak z šedesáti procent k nám zavítají Češi. Hodně si k nám zvykli chodit na pracovní jednání u kávy, k tomu přispívá i příjemné prostředí a nerušené jednání bez dotěrných číšníků. Stále více k nám ale Češi chodí jen tak, vychutnat si dobrou kávu třeba s přáteli. Častěji k nám v poslední době chodí matky s dětmi, a to díky nekuřáckému prostředí a dětským koutkům, které některé naše kavárny nabízejí,“ potvrdil Nikos Balamotis.

Zdroj: NAVIGA4

Doporučujeme

Články odjinud