Muži myslí na sex, ženy na nakupování

Muži myslí na sex, ženy na nakupování

Aktuální průzkum serveru cosmopolitan.co.uk ukázal, že tři čtvrtiny mladých žen myslí na nakupování skoro tak často, jako muži na sex. Ženy ve věku mezi devatenácti a pětačztyřiceti lety pomyslí na nakupování v průměru jednou za 60 vteřin. Jejich vztah k této aktivitě je tedy skoro tak silný jako vztah mužů k sexu.

Má se totiž za to, že průměrný muž na sex pomyslí každých 52 vteřin. Velmi znepokojivé - a to zvláště pro muže, kteří myslí na sex, - je fakt, že polovina žen, které odpovídaly na dotazník, uvedla, že nakupování dávají přednost před časem stráveným s partnerem.

Jak uvádí list Daily Telegraph, ať už jjiž de o nové lodičky nebo sukni od Hennese a Mauritze, myšlenky na výlety do obchodů u žen dominují. Když připustíme, že průměrná žena spí osm hodin, pak ženy pomyslí na nakupování zhruba 960krát denně, tedy 6 720 krát za týden.

Průzkumu se zúčastnilo celkem 778 žen, z nichž 74 procent připustilo, že na nakupování myslí přibližně každou minutu. Přitom bezmála polovina žen přiznala přiznala, že zdaleka nenosí vše, co mají v šatníku. A dalších 40 procent respondentek zase sebe samé popsalo jako "závislé" na taškách či botách.

Doporučujeme

Články odjinud