Nakupování a porno: Je to totéž?!

15. 9. 2010
Nakupování a porno: Je to totéž?!
Ženy mají své nakupování a muži zase porno. Obojí má na mozek zhruba stejný vliv. Když totiž ženě nabídnou nějakou slevu či akční nabídku, její mozek reaguje podobně, jako když se ten mužský vzruší při sledování porna.

A podle studie lidé, kteří se vzruší a nadchnou nejsnáze, jsou také snadnými oběťmi obchodníků.

Klepněte pro větší obrázek

Reakce mozku mužů a žen při erotickém vzrušení a při nakupování sledovali experti z University of Westminster.

„Naše výsledky naznačují, že existuje vztah mezi vysokou emocionální reaktivitou a reakcí na výprodeje a akce,“ tvrdí doktor Colin Harper.

Podle něj jsou dotyční „citliví“ lidé většinou excitováni v době propagace výrobku, ale jakmile akce na produkt skončí, klienti už výrobek nenakupují. „Doufáme, že se nám podaří zjistit, proč tomu tak je,“ tvrdí Harper.

ČTĚTE TAKÉ:
Erbová se dohodla na rozvodu, Řepku už teď nemusí tajit


STAŇTE SE FANOUŠKEM DAMA.CZ NA FACEBOOKU

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Láska se k vám právě teď v květnu staví trochu zády. Jak signalizuje svéhlavá Venuše, vaše srdeční záležitosti mohou být poznamenány nestabilitou. Afrodité ze znamení Berana není pro vás…

Nejčtenější články

Články odjinud