Nejlepší triky, jak zhubnete i po 50! Takhle se vám to podaří!

8. 6. 2019
Nejlepší triky, jak zhubnete i po 50! Takhle se vám to podaří!
Udržení zdravé hmotnosti nebo zhubnutí je pro mnohé ženy po padesátce téměř nadlidský výkon. Metabolismus je pomalejší a zdá se, že nic nejde tak rychle, jako kdysi. Nicméně s několika jednoduchými úpravami se vám může podařit nejen zhubnout, ale váhu si taky udržet! Jak na to?

Praktikujte silový trénink

Ačkoli můžete zbožňovat kardio cvičení – tedy běh, jízdu na kole, chůzi, při kterých spálíte mnoho kalorií, pokud jde o hubnutí, je po padesátce mnohem prospěšnější silový trénink. Kolem 50. roku totiž začíná sarkopenie, což není nic jiného, než že vám začnou mizet svaly. Úbytek svalů způsobí zpomalení metabolismu, což může vést k přibírání na váze. Svaly mizí tempem zhruba o 1–2 procenta ročně, zatímco svalová síla klesá rychlostí 1,5–5 procent ročně. Když se začnete věnovat cvičení, při kterém budujete svaly, nebudete svaly ztrácet tak rychle a udržíte si zdravou váhu. Silovým tréninkem jsou například vzpírání, výskoky, dřepy se závažím, prostě posilování. Existují také fitka jen pro ženy, kde můžete posilovat, aniž by na vás koukali chlapi. 

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

I když se nadřízený tváří, že jste pro něj vzduch a vše zvládne sám, opak je pravdou. Šéf nemá momentálně dobrý úsudek a hledá nesrovnalosti tam, kde prostě nejsou. V tomto ohledu ho…

Nejčtenější články

Doporučujeme