25. října byl v novém nákupním centru Palladium v Praze 1 otevřen největší Levi's® Store v České republice. Fanoušci módy se mohou těšit na nejširší výběr kolekcí Levi's® včetně doplňků.
Metamorfóza Levi's® Store
Distribuce produktů Levi Strauss probíhala v České republice dosud pouze sítí obchodů franšízových partnerů. Levi’s® Storů bude nyní deset. Nová prodejna v Palladiu je výjimečná tím, že je firemní a jako první navržena v novém efektním a efektivním konceptu Revolution. Ten byl poprvé realizován v květnu 2005
v Bruselu a je charakteristický nápaditým designem, flexibilitou
a snadnou navigací pro zákazníky.
Design interiéru spojuje tradice značky x modernost, což je zřetelně vidět z použitých materiálů, na vizuálech i osvětlení.
Vnitřní vybavení prodejny je velmi efektivní: otočné stojany na vystavení zboží, tzv. „block spinners“, jsou vidět přes výlohu a lákají kolemjdoucí do prodejny. Tímto způsobem se předvádí nejžhavější zboží.
Novinkou je tzv. „denim bar“, obsluhovaný pult pro vystavení a prodej džínů. Charakteristické know-how značky Levi’s® umožňuje zákazníkům rychle najít jejich oblíbené střihy a provedení.
V prodejně s novým konceptem Revolution vzrostl počet prodaných džínsů o 35 %. (Srovnávací průzkum byl proveden jeden měsíc před rekonstrukcí a měsíc po otevření. V obou případech bylo sledováno nákupní chování více než 1 000 zákazníků. Výsledky průzkumu kvality vzešly
z rozhovorů, probíhajících v obchodě.)
Stejně jako džíny Levi’s® jsou i obchody koncipovány tak, aby byly funkční, vydržely i potěšily. Žádná jiná značka se nemůže pochlubit více než 150 lety úspěšného působení v nestálém světě módy.
A recept na věčné mládí? Vycházet z tradic, ale na sledovat potřeby mladé generace a reagovat nebo dokonce udávat trendy.
zdroj: FENOMEN