Pro kosmetiku do lékárny? – díl I.

6 komentářů

Yukonka
24. listopadu • 13:37

Kamar
Jestli je alergie vina nebo nevina imunitního systému je vedlejší.
Koupím výrobek, osypu se, nebo se mi udělají (to je příklad) skvrny.. Co s tím? Vrátit!! A věř mi, že mi to vezmou zpět.

Yukonka
24. listopadu • 13:33

Doposavad co jsem kde kde nakoupila a z nějakých důvodů to nevyhovovalo, bez řečí mi zboží vzali zpět s navrácením financí.
Nedávno jsem si koupila kabelku. Byla dost drahá. Přinesu jí domů a hned jsem se do ní "nastěhovala".
Jenže jak jsem jí vzala za držadlo před rameno do ruky, vyvalil se celý střed i se zipem. Kabelka se proměnila v nevzhledný ranec s vyhřezlým středem, ke kterému byly držadla přišita.
Šla jsem jí hned druhý den vrátit.
Paní prodavačka mi toto nechtěla uznat za reklamaci a tak jsem jí požádala, aby se na tu problematiku koukala jako žena, která si takovou kabelku koupila a jestli se jí to líbí??
Peníze vrátila a ještě se omluvila.
Té kabelce nic nebylo. Jen měla špatně zakomponované držadlo na kabelce, což se mi vůbec nelíbilo.
Můj kamarád stále něco kupuje v Lídlu. Vyzkouší-zjistí-a vrací zpět. Bez problémů.
S kosmetikou to bude trošku jinak. Vrátit lze i načatý výrobek u Oriflame, pokud nevyhovuje..
Ale jinak nevím, jestli jdou takové výrobky vrátit.
Pokud ale píší na výrobku, že je to na každou pleť a přesto výrobek nevyhovuje z jakýchkoli důvodů, nevidím důvod proč by to vrátit nešlo??
Dnes všecko stojí plno peněz. A na to, abych výrobky, které mi nevyhovují darovala někomu jinému, tak na to tolik financí myslím každý nemá.

Kamar
31. srpna • 16:38

Není to vada výrobku,ale tím spíše ne obsluhujícího personálu,který nemůže něco takového jako vaše alergie bez dermatologických testů odhalit,ani kdyby s vámi hovořil hodinu. Znovu opakuji, že alergická reakce je vlastně "vina" imunitního systému pacienta.Pokud jste diagnostikovaný alergik, postupujte při výběru kosmetiky raději striktně dle rady dermatologa. Dle zákona má zákazník právo pouze na reklamaci VADNÉHO výrobku, nikoli výrobku, který mu nevyhovuje. Pokud má nějaká kosmetická značka vlastní prodejnu nebo síť dealerů jako Oriflame a Avon, možná pro dobré jméno značky uzná reklamaci i z takového důvodu. Pokud však lékárna není partnerským pracovištěm výrobce kosmetiky a nevede jeho kompletní sortiment, nakupuje kosmetiku normálně po pár kouskách ve farmaceutickém velkoobchodě a nikdo - výrobce ani distributor - by jí ztrátu za zpět odebraný načatý výrobek nekompenzoval.

hilarion
2. srpna • 15:13

Paní "Kamar",pokud je to odpověď na můj příspěvek,opětně reaguji.Není to vada výrobku,ale lékarnice neměla čas si semou více popovídat.Pokud nevyhovující výrobek daruji,jinému,mohu taky způsobit stejné potíže jak sama sobě.Prostě a jednoduše jsou to vyhozené peníze.Já znám firmy,kde tuto reklamaci mi uznají a buďto to řeší výměnou jiného výrobku a nebo vracením peněz.Je to pravda,věřte mi.

Kamar
31. července • 21:30

Pokud by vyřizovali reklamace typu "Koupila jsem si krém,ale osypala jsem se po něm", byli by blázni.To přece není vada toho výrobku - ale v podstatě jde o vadu, přehnanou reakci, Vašeho těla. Nemáte žádný nárok chtít výrobek vracet - můžete ho třeba věnovat kamarádce,mamince nebo někomu,komu potíže dělat nebude. To je stejné, jako kdybyste si koupila nějaké mořské plody, korýše, pistácie apod. a pak to šla reklamovat do hypermarketu, že se ukázalo, že jste na to alergická.Taky by vám za načatý bezvadný výrobek nevrátili peníze (ale to byste měla možná jiné starosti - na rozdíl od kožních projevů po kosmetice jde u potravinových alergií často o život ohrožující stavy ).

hilarion
27. července • 9:30

Vzoreček?Dobrá věc.Ale jen jedno použití mne nemusí přesvědčit,že mohu mít problém.Je možná výměna při zakoupení výrobku? Zaručí mi lékarna výměnu nebo vracení peněz? Jak se tam vyřízují reklamace.Jistě to bude zajímat další.

Doporučujeme

Články odjinud