Proč jsme se rozhodli jít cestou vytvoření webové stránky?

19. 7. 2000
Přestože internet je dosud pro české občany nákladným médiem a vzhledem k telekomunikační infrastruktuře stále ještě trpí pomalou rychlostí připojení, jeho obliba a používanost neustále roste. Dle posledního výzkumu, zpracovaného v květnu letošního roku poradenskou firmou Deloitte & Touche, se k internetu připojuje každý šestý občan České republiky.

Proč jsme se rozhodli jít cestou vytvoření webové stránky?

Přestože internet je dosud pro české občany nákladným médiem a vzhledem k telekomunikační infrastruktuře stále ještě trpí pomalou rychlostí připojení, jeho obliba a používanost neustále roste. Dle posledního výzkumu, zpracovaného v květnu letošního roku poradenskou firmou Deloitte & Touche, se k internetu připojuje každý šestý občan České republiky.
Dále z výzkumu vyplývá, že převážná většina se k němu připojuje ze zaměstnání (52 %) a ze školy (16 %), pouze domácnosti v nejvyšší příjmové kategorii, tedy s celkovým příjmem nad 50 000 Kč měsíčně se připojují z domova.

Co ženy zajímá na internetu!
Přes skutečnost, že typickým uživatelem internetu v České republice je muž, podíl žen na využívání tohoto média zřetelně narůstá a letos byl již 36 % (před pouhým rokem tento podíl činil pouze 29 %).
Ženy si na internetu vyhledávají kulturních akcí, informace pro běžný život a informace o cestování. Předpokládá se, že vývoj v České republice bude postupně kopírovat celosvětové trendy a do popředí zájmu žen se postupně dostanou specializované ženské portály, věnované zdraví, kosmetice a životnímu stylu, které se v České republice teprve začínají rozbíhat. Server voníme.cz je tak první vlašňovkou nejen v edukativní oblasti o problémech pocení a boje s ním, ale i ve sféře zpopularizování internetu u ženské populace.

Neméně zajímavá je i další část statistiky. Z celkového počtu žen, které se pravidelně připojují k internetu, se 58 % zaměřuje na zpravodajství a novinky, a 56 % na informace o podnicích. Propojení webové stránky voníme.cz s domácí stránkou společnosti Henkel se tak musí výrazně odrazit na povědomí o firmě a jejich produktech.

Co nám řekly výzkumy na téma prostředky proti pocení

Společnost Henkel zkoumala na jaře tohoto roku v České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku, jak, kdy a proč používají obyvatelé jednotlivých států prostředky proti pocení. V každé zemi se průzkumu zúčastnilo 200 žen a 100 mužů.

Nejvíce používají prostředky proti pocení lidé v Maďarsku a Polsku - kolem 90% dotázaných žen je v těchto zemích používá denně. Následuje Slovinsko a Rakousko s 85%. Na posledním místě je Česká republika se 70%.
Podobné rozvrstvení je i u mužů, ale zde jsou čísla nižší.

Češi se rovněž umístili na posledním místě, když se tazatelé ptali, zda ví, jestli používají deodoranty nebo antiperspiranty a jaký je mezi nimi rozdíl.

Zajímavé bylo, že skoro ve všech zemích kupuje přibližně jedna čtvrtina nebo jedna pětina žen prostředky proti pocení i pro své partnery. Ovšem s výjimkou ČR, kde jde do obchodu koupit tyto výrobky pro své mužské protějšky celých 41% .

Ženy ve všech zemích shodně tvrdily, že prostředky proti pocení musí mít dlouhotrvající účinek, musí být jemné k pokožce, dávat jim pocit svěžesti a musí jim příjemně vonět. Není pro ně důležitá moderní značka.

Jaké jsou nejoblíbenější značky?
Ženy ve všech zemích nejčastěji používají značky Fa, Rexona a Nivea.
U mužů je to jinak a situace se liší země od země.

Jak vnímají Češky značku Fa

Tentokráte se společnost Schwarzkopf & Henkel Cosmetics dotazovala na jaře tohoto roku 500 českých žen, aby zjistila, jaké sprchové gely používají a co si o nich myslí. Výsledky průzkumů vyšly pro značku Fa více než dobře.

Obecně z výzkumu vyplynulo, že sprchový gel používá denně 46% českých žen. 15% Češek pak používá sprchový gel více než jednou denně. Každé dva dny pak 11 % dotázaných. 5% žen jej nepoužívá vůbec.

Fa jsou nejznámější
Když se tazatelé ptali žen, které značky sprchových gelů znají, spontánně si dotazované ženy nejčastěji vzpomněly na značku Fa (ve 24%), což je velmi cenné. Stejně tak si nejčastěji pamatují reklamu na Fa sprchové gely.

České ženy oceňují, že:
Fa sprchové gely jsou k dostání ve více variantách a dodávají jim pocit svěžesti. Hodnotí je jako dobrou značku, kterou vyrábí dobrá firma. Tvrdí o nich, že se dají koupit téměř všude.

Témata článku:   

Přečtěte si také

Horoskopy

Naslouchejte pozorně signálům, které k vám vysílá vaše tělo, ale i duše. Dobrý nápad je setkání s příjemnými lidmi, ať už příbuznými nebo přáteli. Mohli byste například zorganizovat…

Nejčtenější články