Reklamní tváří plnoštíhlé módy je již pět let Emme Aronsson

9. 10. 2002
Reklamní tváří plnoštíhlé módy je již pět let Emme Aronsson
Je tomu již pět let, co švédská firma KappAhl poprvé představila svoji kolekci větších velikostí XLNT. Reklamní tváří XLNT se stala americká modelka plných tvarů Emme Aronsson a uvedení kolekce na trh rozvířilo diskuzi o současném štíhlém ideálu ženské krásy.

Letos slaví XLNT páté narozeniny a za tu dobu se rozrostlo do kompletní kolekce dámských oděvů. Naleznete v ní spodní prádlo, plavky, župany, noční košile, oděvy do práce, na všední nošení i pro slavnostní příležitosti, dále také pláště, kabáty a jiné svrchní oděvy. To vše je nabízeno ve velikostech od 42/44 do 54/56. Už od samého počátku zaznamenala tato kolekce velký úspěch. Dnes její prodej tvoří značnou část obratu společnosti KappAhl. To svědčí o tom, že o moderní oblečení větších velikostí je skutečně zájem.

Podzimní a zimní kolekce XLNT přináší nejrůznější modely společenských šatů, ať už sametových s pajetkami či ze třpytivého materiálu s lurexem. Pro slavnostní chvíli můžete také zkombinovat široké černé kalhoty s tenkým kaftanem. Krémová blůzka s dlouhou černou džínovou sukní dokazují, že i pro ženy s velikostí XXL se najdou slušivé modely. Milovnice klasičtějšího typu oděvů jistě ocení kvalitní saka s kalhotami či sukněmi. Vyberte si mezi černou a šedou barvou a celkový dojem dolaďte doplňky v červené či v bordó. Možná dáte přednost saku a kalhotám ve skořicové barvě, k nimž se dokonale hodí vzorovaný top v hnědém odstínu. Do kolekce jsou zařazeny také pletené vesty a svetry pro chladné zimní večery.

Při práci na kolekci XLNT vycházejí návrháři firmy KappAhl ze stejných trendů jako při tvorbě běžné kolekce. Oděvy je však třeba přizpůsobit tak, aby vyhovovaly požadavkům právě plnoštíhlých zákaznic. Nelze tedy pouze zvětšit velikost jako v případě pánských oděvů, ale používají se speciální materiály a vytvářejí se zvláštní modely. Carina Johansson, vedoucí kolekce XLNT, říká: "Tvoříme modely, které mají tvar, z materiálů, jež zákaznicím XLNT padnou nejlépe."

Švédská oděvní společnost KappAhl otevřela svůj první obchod na území České republiky loni v září. Značka KappAhl nabízí zákazníkům jedinečný výběr moderního oblečení pro formální příležitosti i volný čas. Výrobky značky KappAhl se zaměřují na kvalitní módní oblékání a kolekce zahrnují dámské, pánské a dětské oděvy, prádlo a módní doplňky. Dětské oděvy jsou označeny značkou Kaxs a sortiment obsahuje jak kojenecké, tak dětské, dívčí i chlapecké oblečení. Značkový obchod KappAhl v pražském Obchodním centru Nový Smíchov má otevřeno denně od 9.00 do 22.00 hodin.

zdroj: IMPACT

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Je krásný čas na to, abyste si se svými ratolestmi vyšli do přírody nebo si prostě zasportovali. Potřebujete-li poradit v citlivých záležitostech, tak se neobracejte na starší osoby v…

Nejčtenější články