Rychlá chůze je skvělým kardio tréninkem: Jaká rychlost je ideální?

26. 1. 2020
Rychlá chůze je skvělým kardio tréninkem: Jaká rychlost je ideální?
Rychlá procházka je jedním z nejjednodušších a nejúčinnějších kardio cvičení. A co je na tom nejlepší – vše, co potřebujete, už pravděpodobně máte doma. Jaké je ideální tempo a jak často chodit, abyste nakopli své zdraví?

Nezapomeňte na pohyb paží

Klíčem k úspěchu je udržení správného tempa, které dá zabrat srdci i plícím. Získáte tak účinné kardio cvičení, ale zároveň vám nedojde dech příliš brzy. Při chůzi držte hlavu vzhůru, uvolněte krk, ramena a záda a zapojte břišní svaly. Tak se trup nebude předklánět ani zaklánět. Při chůzi volně pohupujte pažemi podél těla nebo jimi pumpujte.

Aby trénink přinesl co nejrychlejší výsledky, věnujte se svižné chůzi 150 minut týdně nebo velmi intenzivní chůzi alespoň 75 minut týdně. To je 15 nebo 30 minut denně, 5 dní v týdnu. Záleží na vaší fyzické kondici, jak svižně dokážete jít.

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Procházíte výjimečným profesním děním, které vás posune o velký kus dopředu. Nadřízený je z vaší píle a snahy nadšený. Do toho pomáháte pomalejším kolegům a ukazujete, že jste týmoví…

Nejčtenější články

Doporučujeme