S výrobci chipsů se princezna Anna nemazlí

Takříkajíc do běla rozpálila jedinou dceru britské královny Alžběty II. princeznu Annu neomalenost výrobců oblíbených bramborových chipsů, kteří bez jejího výslovného souhlasu použili na přebal nového druhu této pochoutky její karikaturu.

Rozhodla se proto, že reklamní kampani, v níž figuruje víceméně jako tvář brambůrků s příchutí křenu a kyselé smetany od firmy Johanthan Crisp, učiní přítrž. I proto, že z podtextu vyplývá i snaha výrobců přilákat na slaný pamlsek zákazníky z řad snobů, kteří podlehnou vábení příslušnice panovnické rodiny. Nelíbí se jí ani násilná vlastenecká nota, jež je vychvaluje jako "originální vzpružující britské chipsy s příjemnou excentrickou příchutí".

Přestože se producenti pokusili čtyřiapadesátiletou princeznu Annu uchlácholit a obměkčit tvrzením, že se v podstatě jedná o pouhý žert a hodlají jí zaslat celý karton svých výrobků, aby se mohla sama přesvědčit o jejich nezaměnitelných kvalitách, postižená nemá pro podobné hrátky nejmenší pochopení.

Pověřila lorda Chamberlaina, jenž v Buckinghamském paláci odpovídá za otázky vztahující se k obdobným záležitostem, aby příslušným zpracovatelům brambor nekompromisně sdělil, že pokud neodstraní Annin portrét z prodejních sáčků, hrozí jim skutečně mastná finanční pokuta. (Plus)

Doporučujeme

Články odjinud