Síť hotelů se chce spojit s hudbou, nabízí hudební večery pro své hosty

6. 3. 2020
Síť hotelů se chce spojit s hudbou, nabízí hudební večery pro své hosty
ibis MUSIC, tak zní nový projekt hotelového řetězce ibis. Koncept ibis MUSIC objevuje ve spolupráci s partnery projektu Sony Music Entertainment a Spotify mladé talenty, kterým umožní vystoupit na slavných festivalech po celém světě, letos na Montreaux Jazz Festivalu ve Švýcarsku.

Pražský hudební večer se uskutečnil 5. března 2020 v ibis Praha Old Town a vystoupil Reginald a I Love You Honey Bunny. Role moderátorky se ujala herečka a blogerka Kateřina Klausová. Pozvání na koncert přijala celá řada známých osobností např. zpěvačka a influencerka Gábi Heclová, zpěvačka Nelly, Guidi, zpěvák a influencer Johny Machette a další.

Druhého ročníku projektu se letos zúčastní více než 90 umělců z 24 zemí z celého světa a uskuteční se více jak 40 koncertů. Odborná porota pak vybere 12 postupujících interpretů, kteří se zúčastní ibis MUSIC Campu a následně vystoupí na Montreaux Jazz Festivalu ve Švýcarsku na ibis MUSIC Terrace, která je jednou z oficiálních scén festivalu. 

Partnerství hotelů ibis se Sony Music Entertainment a platformou Spotify, která odhaluje místní hudební trendy prostřednictvím algoritmů, pomáhá při objevování nové hudby a talentů. Samotným interpretům poskytne příležitost živě vystoupit. Českou republiku reprezentuje rapper Reginald a indie-rocková skupina I Love You Honey Bunny. Tyto tuzemské umělce označili partneři za nejúspěšnější.

Sony Music Entertainment zprostředkovává koncerty pro 7 známějších interpretů ve vybraných zemích. „Hudba je univerzální jazyk a má neobyčejnou sílu spojovat lidi, myšlenky a kultury po celém světě, proto jsme se hudbě otevřeli a přizpůsobili naše vize i mise. Naším cílem je vytvořit z ibisu značku, která bude spojována s hudbou. Chceme přinášet nečekaná hudební spojení a vytvořit mezinárodní kolektiv umělců, kteří budou moci využít jedinečné příležitosti získat znalosti a zkušenosti a navázat nové spolupráce s dalšími profesionály z oboru i mezi s sebou. Kromě živých koncertů nabízíme návštěvníkům také hudební design hotelového prostředí,“ komentuje Caroline Bénard, marketingová ředitelka skupiny Accor.

Partnerství s oběma společnostmi se zakládá na sdílených hodnotách značek a společném závazku objevovat nové hudební talenty a přinášet živou hudbu široké veřejnosti. Vášeň pro hudbu bude mít v hotelech ibis různé formy Projekt ibis Music by měl pobavit klienty před, během pobytu i následně v jakémkoli hotelu ibis. Hudební platforma proměny hotelů ibis znamená nejen organizaci živých koncertů, kdy se hotely promění v pódia, ale třeba i dovybavení hotelových pokojů či koupelen zařízením pro hosty, kteří rádi poslouchají hudbu. 

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Pokud pracujete z domu, udělejte si chytrý časový harmonogram. Jen tak skloubíte profesní sféru s péčí o rodinu. Tento postup se vám osvědčí a pomůže k lepším výsledkům. Opadnou z vás…

Nejčtenější články

Doporučujeme