Šest žen, šest různých typů postav, šest různých věkových kategorií. Taková je podzimní kampaň britské značky Marks & Spencer, která propaguje novou linii tvarovacího spodního prádla.
Kolekce odkazuje k létům padesátým, kdy byly v módě vyztužené korzetové podprsenky, elastická kombiné a kalhotky s vysokým pasem.
Už naše babičky věděly, že bez řádného spodního prádla žádné šaty nesedí dobře a že jen to správně zvolené prádlo dělá každou ženu krásnou.
Marks & Spencer představuje právě teď spodní prádlo pro ženy všech běžných konfekčních velikostí a v žádném případě nezapomíná na ženy plnějších tvarů. I ženy s velikostí 44 nebo 46 totiž mohou být svůdné!
Korzety vytvoří nádherný dekolt, podprsenky dodají křivkám na půvabu a kalhotky vytvarují okouzlující pozadí. I když značka v minulosti s oblibou používala k propagaci svých kolekcí známé tváře, jako například Twiggy, nyní role modelek svěřuje obyčejným ženám. Kampaň se totiž nese v duchu sloganu: For Every Woman You Are – pro ženu jako jste vy.
Foto: www.dailymail.co.uk