Soutěžící Miss Internet vede díky reklamní kampani

Soutěžící Miss Internet vede díky reklamní kampani

Ačkoli je soutěž Miss Internet teprve na začátku a finále nás čeká až na podzim tohoto roku, již nyní výrazně vede Bohumila Kulichová. Jak je možné, že je s více jak dvojnásobným počtem hlasů první? V loňském roce se Bohumila nedostala ani mezi prvních 40 a nyní suverénně vede. Jde o zmanipulování výsledků?

Soutěžící Miss Internet vede díky reklamní kampani
Ačkoli je soutěž Miss Internet teprve na začátku a finále nás čeká až na podzim tohoto roku, již nyní výrazně vede Bohumila Kulichová .
Bohumila Kulichová Jak je možné, že je s více jak dvojnásobným počtem hlasů první? V loňském roce se Bohumila nedostala ani mezi prvních 40 a nyní suverénně vede.  Jde o zmanipulování výsledků?

 Prozatímní vedení je způsobeno reklamní kampaní  na internetu. Ta vznikla vlastně jako recese. Pár lidí se na  diskusním serveru Mageo dohodlo, že již mají plné zuby "překrásných našminkovaných  finalistek, kterým  k postupu stačí, když stránky  vytvoří jejich přítel či nějaký nohsled, pár poloodhalenych fotografií ...". Tito lidé prostě chtějí, aby konečně vyhrála internetová profesionálka. Akce se chytlo pár dalších serverů a kampaň pro Bohunku dosáhla slušných rozměrů.
  Vznikly i nové stránky Fan klubu pro podporu Bohunky.
Je ale přípustné, aby jedna ze soutěžících byla takto podporována? Neodporuje to pravidlům soutěže? Pořadatelé soutěže provedli především předběžnou kontrolu identity. Obávali se, že žádná Bohumila Kulichová neexistuje a fotografie je fotomontáž. Potvrdili, že Bohumila je skutečná a o kampani ví.
Podle pořadatelů je však reklamní kampaň zcela v souladu s pravidly a takovou kampaň může uskutečnit každá soutěžící.
Přesto, že Bohunka má velkou podporu, má stejnou, ne li menší šanci na celkový úspěch. Na základě veřejného hlasování postupují do finále pouze dvě soutěžící. Ostatní jsou vybrány odbornou porotou. Ve finále pak vše začíná od začátku.

Obdobně se vyslovila i loňská soutěžící Janica v diskusi na Lupě: "Jako účastnice a jedna z titulovaných v roce 2000 si myslím, že ani letos se Bohunka neumístí i přes mohutnou reklamní kampaň, protože kvality některých konkurentek jsou mnohem výraznější a to ve všech směrech (krása, inteligence, tvorba html a sympatie) nicméně mě tato kampaň aspoň pobavila a o to tady jde nejvíc, tak možná pro Bohunku budu hlasovat i já :)".
autor: Michal

Doporučujeme

Články odjinud