Soutěžte s francouzským nápojem Orangina

14. 7. 2010
Soutěžte s francouzským nápojem Orangina
Vychutnejte si celým srdcem francouzský šarm a eleganci a vyzkoušejte jemně perlivý nealkoholický nápoj Orangina. Ten díky své unikátní pomerančové chuti spojuje to nejlepší ze světa perlivých ovocných nápojů a ovocných džusů.

Klepněte pro větší obrázek

Díky jeho francouzskému původu se s Oranginou okamžitě ocitnete v typické pařížské kavárně. Připomenout si jej můžete zmínkou „Shake That“ (Před otevřením protřepat).

Orangina se těší světové oblibě už více než sedmdesát let a díky svému vysokému obsahu ovocné šťávy – 12 % (z pomeranče 10 % a z citrusů 2 %) a dužině z pomerančů (2 %) si můžete vychutnat pomeranče po celý rok. Každý rok se Oranginy prodá více než 200 miliónů litrů, což představuje kolem 500 milionů zákazníků na pěti kontinentech.

Historie Oranginy začala v roce 1936 setkáním Léona Betona se španělským lékárníkem, který vynalezl koncentrát pomerančové šťávy s názvem Naranjina. Léon Beton, okouzlen tímto receptem a poháněn touhou najít cestu, jak by si lidé mohli vychutnávat neopakovatelnou chuť pomerančů po celý rok, zakoupil licenci a zaregistroval značku Orangina. Recept Oranginy zůstal nezměněn až do dnešního dne a po celou dobu byl a je přísně střeženým tajemstvím.

Orangina je známou a oblíbenou francouzskou značkou, která je typická nejenom svou chutí, ale také svou originální skleněnou baňkovitou lahví, logem z pomerančové dužiny a již proslulým rituálem servírování formou protřepání. Oranginu si můžete objednat ve variantě Regular – mix žlutých pomerančů, citronů, mandarinek a grapefruitů, nebo ve variantě Rouge – mix červených a žlutých pomerančů, citronů, mandarinek a grapefruitů.

Klepněte pro větší obrázek

Tři z vás, kteří správně odpoví na soutěžní otázku, získávají:

Nápoje Orangina 3x pikniková taška 3x průvodce Francie NG. 3x CD EDITH PIAF

Výhrává každá 30., 60., 90. správná odpověď.

Pravidla soutěže naleznete ZDE.

Témata článku:   

Přečtěte si také

Horoskopy

Jestliže hledáte novou práci nebo nové zaměstnance, zaměřte se v této době na pohovory či výběrová řízení. Velmi úspěšné budou jednoznačně pracovní cesty, tudíž žádnou neodmítejte.…

Nejčtenější články

Články odjinud