Spěch a nezdravé svačinky. Hlavní chyby, které děláme v práci při hubnutí

6. 1. 2021
Až vás v práci přepadne hlad, buďte připraveni. Mějte v kabelce oběd z domova, vytipované restaurace v okolí, kde vaří kvalitní a zdravé jídlo, a šuplík plný zdravých svačinek. Tyhle strategie podpoří vaši snahu o hubnutí.

Plánujte 

Chcete-li zdravě a dietně jíst i v práci, je ideální vytvořit si jídelní plán na následující den. A to ještě dřív než půjdete spát. „Přemýšlejte o tom, co vás čeká druhý den, a podle toho si rozvrhněte oběd i svačiny,“ radí Kristen Smithová, dietoložka a mluvčí American Heart Association. Mnoho lidí ale žádný plán nemá, takže se stává, že pak poruší svá předsevzetí, protože najednou je přepadne tak velký hlad, že to prostě nejde vydržet.

V případě, že máte před sebou dlouhý a náročný den, je příprava jídla předem o to důležitější. „Pokud nemáte jídelní plán a čekají vás porady či schůzky, pravděpodobně pak celý den hladovíte nebo se odbýváte rychlovkami. To je ovšem z dlouhodobého hlediska nejhorší scénář, který vede k přejídání,“ potvrzuje i Hana Pávková Málková ze STOBu. Ale nikdo není dokonalý, pokud to jeden den nezvládnete, netrapte se, poučte se a na další den už si jídlo připravte.

Jak zdravé je smoothie? Mrkněte na video: 

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Pokud chcete sportovat a protáhnout každičký sval v těle, je to dobrý nápad. Hvězdy vám však radí opatrnost, protože byste se mohli poranit. Vyberte si takovou aktivitu, která vás…