Právě jsem "doreklamovala" notebook v Globusu.Musím říct ,že mi ho na reklamaci přijali i bez účtenky, doložila jsem výpis z účtu,naštěstí byl uhrazen kartou.Za to maj velké plus,jinde by trvali na účtence.Za 1/2 roku běžného používání mi baterie hlásila ,že mám zvážit výměnu.Naštěstí HP dává na baterie záruku 1 rok.Jaké bylo moje překvapení,až zděšení,když mi ani né za 24 hodin přišla SMSka ,že reklamace je vyřízena-neuznána.Další den jsem se v předávacím protokolu dočetla,že důvodem neuznání reklamace je to,že společnost HP dává záruku 1/2 roku a tudíž reklamaci neuznávají.Tak jsem baterii nepřevzala,že nesouhlasím a spojím se telefonicky s nepřítomným vedoucím oddělení.Stále jsem v klidu.Po ověření v HP,že záruka na baterie je opravdu rok, jsem se domluvila s vedoucím,který mi vysvětlil,že on reklamace nevyřizuje,že se na to podívá. Hned další den volala pani reklamační,že mi bude zdarma vyměněna baterie ,ale že se raklamace asi protáhne na déle než měsíc a zda budu mít strpení.Samozřejmě souhlasím,ale narazit na mojí tchýni,vědí to i na ministerstvu .Vše vyřízena ani ne za 3 týdny ,baterii mám novou ,já jsem spokojená,jen kdybych neměla přístup k netu a neuměla si najít ty správné informace tak bych odešla hned druhý den v domění,že záruka je jen 1/2 roku a já mám smůlu.Tak se prostě nesmíte dát,pokud jste si jisti,že jste v právu :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.