Svěžest a smyslnost ve vůních Pierra Cardina

Svěžest a smyslnost ve vůních Pierra Cardina

Na pozvání společnosti Coty Beauty Česká a Slovenská republika přiletěl 26. 9. 2001do Prahy světoznámý návrhář pan Pierre Cardin, aby zde představil svou řadu dámských a pánských vůní Pierre Cardin.

Svěžest a smyslnost ve vůních Pierra Cardina

Na pozvání společnosti Coty Beauty Česká a Slovenská republika přiletěl 26. 9. 2001do Prahy světoznámý návrhář pan Pierre Cardin, aby zde představil svou řadu dámských a pánských vůní Pierre Cardin.  Při této příležitosti proběhla následující den v hotelu Inter Continental tisková konference, které se pan Carden osobně zúčastnil.  Na tiskové konferenci, kterou moderoval Marek Vašut a bravurně přecházel s češtiny do francouzštiny, byli přítomni také generální ředitel společnosti Coty Beauty pan Petr Smětal, návrháři parfémů Marie-Auche Coutore a Martin Gras. 

Představené vůně Pierre Cardin - dámská bleu marine pour elle  a pánská bleu marine pour lui - dokreslují charakter a kreativitu jeho osobnosti.

Bleu marine pour elle - vznikla ve spolupráci s návrhářkou parfémů Marie-Aude Couture. Jedná se o zřetelnou vůni spojující silnou svěžest se svůdnou smyslností, vznikla spojením ozonických složek s nádechem dřeva a pižma. Modrá je barva snů, vzpomínka na léto, modř jižních moří a teplo tropických krajů. Svěžest vln ve spojení s jemností slunečních paprsků dopadajících na pokožku. Žena, která nosí tuto vůni, je žena spokojená sama se sebou, přirozeně elegantní, optimistická, veselá, vnímavá, emotivní. Jednoduchá a rafinovaná zároveň. Ráda staví na odiv svou spontánnost a provokuje nepopiratelnou ženskostí. Tvar flakónu vychází z kruhu. Má moderní a svůdný tvar, s protáhlou a přesto pěkně vykrouženou a smyslnou siluetou.

Bleu marine pour lui - tato pánská vůně vznikla ve spolupráci s návrhářem parfémů Martinem Grasem. Jde o odvážnou vůni, smyslnou, vzrušující, vzbuzující pocit moře, svěžesti, je symbolem odvahy a průbojnosti nové generace. Tuto vůni nosí muž, který touží po svobodě, po dobrodružství a silném vzrušení. Svěží nádech citrónu a harmonicky sladěná vůně vzácného dřeva a koření. Design flakónu vychází z kruhu, na tento svůj návrh je Pierre Cardin patřičně hrdý a říká o něm: " Návrh flakónu vychází z kruhu, tvaru, který je ve vesmíru všudypřítomný, tvaru, který v nás vzbuzuje pocit věčnosti. Jeho tvar se dále protahuje a prodlužuje, jakoby se chtěl stát vlastní oporou, základem sebe sama..." Jedná se o jedinečný tvar flakónu, který je vystaven v Muzeu moderního umění v New Yorku.

Parfémovou řadu pro ženy tvoří toaletní voda s rozprašovačem ( 75 ml a 30 ml), deodorant s rozprašovačem 150 ml a sprchový gel ( 200 ml). Parfémová řada pro muže obsahuje toaletní vodu s rozprašovačem ( 75 ml nebo 30 ml), vodu po holení ( 100 ml), deodorant s rozprašovačem ( 200 ml) a sprchový gel ( 200 ml). Všechny výrobky je možno zakoupit v běžné síti drogerií a parfumerií od 15.10. 2001.

Pierre Cardin je jednou z nejznámějších značek na světě od Rudého náměstí v Moskvě až k Velké zdi v Číně, v Praze naleznete jediný exkluzivní butik Pierre Cardin v pasáži Černá růže. Jako první módní návrhář představil kolekci konfekčních modelů ve velkém obchodním domě, první aplikoval licencování značek. Pierre Cardin není však pouze módním návrhářem, ale také přední uměleckou osobností, výtvarníkem, diplomatem /velvyslancem Unesco/, majitelem restaurace ( Maxim´s), sponzorem kultury a umění, producentem přehlídek, obdržel různá ocenění, je nositel řádu Legie cti, člen Akademie výtvar.umění Rytíř umění a slova...

Na tiskové konferenci odpovídal pan Pierre Cardin na řadu otázek. Ale o tom zase příště.

Autor: Dana Švigová
Zdroj: Coty Beauty

Doporučujeme

Články odjinud