Diamanty a touha žen po nich je stejně věčná jako jejich jedinečná krása. Nikdy nevycházejí z módy, symbolizují lásku, vášeň, luxus, věčnost. I v luxusních špercích vládnou nejrůznější módní trendy a vyhlášení zlatníci se snaží okouzlit nejen bohaté dámy, ale také mladší ženy.
require="" ($droot."inc/foto.php");=""?>
lightbox("2010/5",="" "1027-01_l.jpg","1027-01.jpg","","left");=""?>
Jedním z příkladů může být vyhlášená švýcarská značky Piaget. Ta se snaží nalákat mladou klientelu nejnovější kolekcí Possession.
Místo klasické reklamy na zadní straně luxusních časopisů vsadila na Internet. Tajemná před-kampaň zaplavila sociální sítě, jméno nové tváře tajila do posledních chvíle. A nyní se všichni dočkali.
Novou tváří se stala britská herečka Sienna Miller, kterou znáte z filmů jako Warholka, Miláček Alfie, Casanova, Interview či Hvězdný prach.
Tato blonďatá kráska je populární nejen díky hereckému talentu, ale také vkusu a jedinečnému módnímu stylu.
Její nenucená krása a nezapomenutelný styl ji nesčetněkrát dostaly na obálky módních magazínů včetně dnes již legendárního zářijového čísla časopisu Vogue z roku 2007.
Sienna, která svou slávu využívá také k pomoci potřebným jako ambasador americké humanitární organizace International Medical Corps, je ženou mnoha tváří. Není proto divu, že byla vybrána, aby reprezentovala veleúspěšnou kolekci šperků značky Piaget nesoucí název Possession.
lightbox("2010/5",="" "1027-02_l.jpg","1027-02.jpg");=""?>
lightbox("2010/5",="" "1027-03_l.jpg","1027-03.jpg");=""?>
Kromě fotografií vzniklo také „making-of“ video, které nabídne exkluzivní záběry z focení včetně rozhovorů se Siennou a týmem, jenž se podílel na přípravě kampaně. Šperky Piaget nabízí v Čechách klenotnictví Carollinum, které najdete v pražské Pařížské ulici.