Týdenní jarní dieta

10. 5. 2005
Týdenní jarní dieta
Je tu opět jaro a my si zoufáme. Já si zoufám, ty si zoufáš, my si zoufáme. A aby zoufání co nejdříve přešlo, sestavila jsem Vám týdenní dietu, při které, pokud ji budete denně dodržovat ) zhubnete min. 1 kg týdně. Kdo chce účinky podpořit, zároveň si detoxikuje organismus. Změna a proměna bude dokonalá!...

PONDĚLÍ

Snídaně 3 dcl čerstvé grapefruitové šťávy Asi 20 minut po vypití sníme 1 krajíc žitného chleba s normálním máslem Svačina: 1 hrozen bílého hroznového vína Oběd: Půlku grilovaného kuřete se zeleninovým salátem Svačina: 1 jablko Večeře: 2 jogurty Vitalinea s vlákninou

Večerní půlhodinová rychlá procházka .

ÚTERÝ

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu, po dvaceti minutách sníme jogurt s kukuřičnými lupínky – 2 dkg Svačina: 2 malá jablka Oběd: Restované filé – 20 dkg, zeleninová příloha Svačina: 1 hrozen červeného vína Večeře: 1 krajíček Fit chleba a k tomu 2 papriky, jednu zelenou a druhou žlutou

Večerní půlhodinová rychlá procházka

STŘEDA

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu a asi za dvacet minut jogurt Vitalinea s vlákninou Svačina: 2 menší jablka Oběd: Půlka grilovaného kuřete se zelným salátem Svačina: 2rajčata Večeře: 1 zelená paprika a za dvacet minut -1 ks chleba FIT, namazaný rostlinným máslem a posypaný čerstvou cibulí

Večerní procházka 30 minut – rychlá chůze

ČTVRTEK

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu, za dvacet minut jogurt Vitalinea s vlákninou Svačina: 2 malá jablka Oběd: Polovina salátové okurky a za dvacet minut - 1 celá uzená makrela Svačina: 2 malá jablka Večeře: 2 jogurty Vitalinea s vlákninou

Večerní procházka – 30 minut rychlé chůze

PÁTEK

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu, po dvaceti minutách bílý jogurt Vitalinea s vlákninou Svačina: 2 malá jablka Oběd: Velký zeleninový salát – jakékoliv množství, pokapat olivovým olejem Svačina: 2 papriky, jednu červenou a druhou žlutou Večeře: Půlka grilovaného kuřete

Půlhodinová procházka – rychlá chůze

SOBOTA

Snídaně: 2 banány Svačina: 2 malá jablíčka Oběd: 2 nakládané okurky, těmi začít a po dvaceti minutách - 2 ks restovaná kuřecí prsa Svačina: Banán l ks Večeře: Půl salátové okurky, po dvaceti minutách 2 krajíčky chleba FIT s normálním máslem a česnekem

Půlhodinová procházka- rychlá chůze

NEDĚLE

Snídaně: Vánočka, čaj nebo káva Svačina: Banán Oběd: Upečené kuřecí stehno a špenát – jakékoliv množství Svačina: 1 velké jablko Večeře: Pomeranč a za dvacet minut Olomoucké tvarůžky, celé balení, rohlík s rostlinným máslem

Iva Hédlová www.zdravi4u.cz

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Skladba svatojánského koření se kraj od kraje liší, ale vy se pokuste nasbírat zejména pelyněk černobýl, třezalku, kapradí a k tomu i chrpu, mateřídoušku, devětsil, dobromysl, heřmánek,…

Nejčtenější články