Týdenní jarní dieta

10. 5. 2005
Týdenní jarní dieta
Je tu opět jaro a my si zoufáme. Já si zoufám, ty si zoufáš, my si zoufáme. A aby zoufání co nejdříve přešlo, sestavila jsem Vám týdenní dietu, při které, pokud ji budete denně dodržovat ) zhubnete min. 1 kg týdně. Kdo chce účinky podpořit, zároveň si detoxikuje organismus. Změna a proměna bude dokonalá!...

PONDĚLÍ

Snídaně 3 dcl čerstvé grapefruitové šťávy Asi 20 minut po vypití sníme 1 krajíc žitného chleba s normálním máslem Svačina: 1 hrozen bílého hroznového vína Oběd: Půlku grilovaného kuřete se zeleninovým salátem Svačina: 1 jablko Večeře: 2 jogurty Vitalinea s vlákninou

Večerní půlhodinová rychlá procházka .

ÚTERÝ

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu, po dvaceti minutách sníme jogurt s kukuřičnými lupínky – 2 dkg Svačina: 2 malá jablka Oběd: Restované filé – 20 dkg, zeleninová příloha Svačina: 1 hrozen červeného vína Večeře: 1 krajíček Fit chleba a k tomu 2 papriky, jednu zelenou a druhou žlutou

Večerní půlhodinová rychlá procházka

STŘEDA

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu a asi za dvacet minut jogurt Vitalinea s vlákninou Svačina: 2 menší jablka Oběd: Půlka grilovaného kuřete se zelným salátem Svačina: 2rajčata Večeře: 1 zelená paprika a za dvacet minut -1 ks chleba FIT, namazaný rostlinným máslem a posypaný čerstvou cibulí

Večerní procházka 30 minut – rychlá chůze

ČTVRTEK

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu, za dvacet minut jogurt Vitalinea s vlákninou Svačina: 2 malá jablka Oběd: Polovina salátové okurky a za dvacet minut - 1 celá uzená makrela Svačina: 2 malá jablka Večeře: 2 jogurty Vitalinea s vlákninou

Večerní procházka – 30 minut rychlé chůze

PÁTEK

Snídaně: 3 dcl grapefruitového džusu, po dvaceti minutách bílý jogurt Vitalinea s vlákninou Svačina: 2 malá jablka Oběd: Velký zeleninový salát – jakékoliv množství, pokapat olivovým olejem Svačina: 2 papriky, jednu červenou a druhou žlutou Večeře: Půlka grilovaného kuřete

Půlhodinová procházka – rychlá chůze

SOBOTA

Snídaně: 2 banány Svačina: 2 malá jablíčka Oběd: 2 nakládané okurky, těmi začít a po dvaceti minutách - 2 ks restovaná kuřecí prsa Svačina: Banán l ks Večeře: Půl salátové okurky, po dvaceti minutách 2 krajíčky chleba FIT s normálním máslem a česnekem

Půlhodinová procházka- rychlá chůze

NEDĚLE

Snídaně: Vánočka, čaj nebo káva Svačina: Banán Oběd: Upečené kuřecí stehno a špenát – jakékoliv množství Svačina: 1 velké jablko Večeře: Pomeranč a za dvacet minut Olomoucké tvarůžky, celé balení, rohlík s rostlinným máslem

Iva Hédlová www.zdravi4u.cz

Témata článku:   

Komentáře Zobrazit celou diskuzi

Přečtěte si také

Horoskopy

Půlka týdne přinese příjemné překvapení. Partner si pro vás připravil příjemné překvapení. Možná něco tušíte, ale nechte ho ve sladké nevědomosti. Připomeňte mu, jak moc ho zbožňujete. Z…

Nejčtenější články

Doporučujeme