Ústup tradiční komunikace

Ústup tradiční komunikace

Nástup nové vlny komunikačních on-line nástrojů v posledních letech nahrazuje tradiční metody komunikace, upozorňuje celoevropská studie společnosti Canon Europe.

Výzkum zaměřený na role moderních technologií při rozvoji obchodních vztahů ve firemním prostředí analyzoval, jakým způsobem firmy komunikují se zákazníky, jak se trendy a zvyky změnily za posledních pět let a jaký to má dopad na vztahy v tomto prostředí.

Výsledky průzkumu ukazují významný nárůst digitální komunikace v celoevropských organizacích ve srovnání s dobou před pěti lety. Osm z deseti dotázaných (78 %) používá více komunikačních on-line nástrojů, jako jsou e-mail, Instant Messenger, on-line nástroje pro spolupráci a videokonference.

Oproti tomu tradiční formy komunikace jsou až překvapivě na ústupu – 22 % dotázaných uskutečnilo méně hovorů z klasických stolních telefonů, 15 % se méně často potkalo se zákazníky osobně, 32 % omezilo obědy se zákazníky nebo je zcela zrušilo a 34 % respondentů trávilo méně času mimo kanceláře nebo na konferencích.

Zdroj: Canon Europe

Další zajímavé články najdete v aktuálním vydání časopisu Moje Psychologie.

POŠLETE SVŮJ PŘÍBĚH:
Staňte se přispěvatelkami Dama.cz a vyhrajte luxusní kosmetický balíček!



KAŽDÝ DEN NOVÉ SLEVY NA JEDNOM MÍSTĚ!

Doporučujeme

Články odjinud