Vodo, ty jsi ten nejcennější poklad na světě!

Vodo, ty jsi ten nejcennější poklad na světě!

1. BŘEZNA 2011 GIORGIO ARMANI SPOLEČNĚ S MEZINÁRODNÍ ORGANIZACÍ GREEN CROSS INTERNATIONAL ZAHÁJIL KAMPAŇ, PROSTŘEDNICTVÍM KTERÉ CHCE PODPOŘIT PŘÍSTUP K PITNÉ VODĚ. INSPIRACÍ TOHOTO PROJEKTU ZAMĚŘENÉHO PŘEDEVŠÍM NA INTERNET SE STALY VŮNĚ ACQUA DI GIO A ACQUA DI GIOIA, JEŽ JSOU S DANÝM TÉMATEM NEODMYSLITELNĚ SPJATY. V RÁMCI PROJEKTU BYLA VYTVOŘENA KOMPLEXNÍ A INOVATIVNÍ SÍŤ, PROSTŘEDNICTVÍM NÍŽ JE VYJADŘOVÁNA PODPORA A SOLIDARITA.

Cílem projektu Acqua for Life je zajistit několik desítek milionů pitné vody lidem, kteří k ní nemají žádný přístup. Dodnes nemá přístup k bezpečné, čisté a zdravé vodě, která by pokryla základní lidské potřeby, 900 milionů lidí. K vodě, která tvoří základ tekutin, potravy a je nezbytnou součástí pro zabezpečení minimální hygieny a zdraví.

Počínaje 1. březnem 2011 přispěje každý prodaný fl akon této vůně 100 litrů pitné vody ročně dětem a společnosti, ve které žijí. Zároveň budou zákazníci vyzváni, aby se do akce zapojili také prostřednictvím internetu, a to pomocí osobního kódu uvedeného na obalu vybrané vůně. Hlavními příjemci darů získaných v rámci kampaně Acqua For Life budou děti, které jsou nejvíce náchylné na nemoci přenášené vodou a jejichž budoucnost je nejistými dodávkami vody nejvíce ohrožena.

Projekt byl zahájen v Ghaně, kde má za úkol podpořit program Smart Water for Green Schools. V této západoafrické zemi nemá přístup k vodě přibližně 40 % venkovského obyvatelstva. Peníze, které se prostřednictvím kampaně podaří získat, budou postupně využity na fi nancování obdobných projektů v dalších zemích. Kampaň Acqua for Life, která bude zahájena 1. března také prostřednictvím sítě Twitter, vyvrcholí 22. března, tedy ve Světový den vody. Tato iniciativa vznikla z popudu Spojených národů na vrcholném setkání v Rio de Janeiru v roce 1992. Cílem je zvýšit povědomí lidí na celém světě o nedostatku tohoto zdroje a problémech, které jsou s ním spojeny.

Při zakoupení parfému Acqua di Gio či Acqua di Gioia bude mít každý zákazník možnost svůj dar v podobě 100 litrů pitné vody prostřednictvím internetu zdvojnásobit. Na každé krabičce bude uveden unikátní kód, který zákazníkovi umožní stát se členem nebo zakladatelem vlastní skupiny na podporu tohoto projektu. Díky aplikaci Facebook – www.facebook.com/acquaforlife – si můžete vytvořit svoji vlastní komunitu, sámi projekt propagovat a vyzývat své přátele, aby se do akce zapojili.

Více informací najdete na www.acquaforlifechallenge.org. Projekt Acqua for Life challenge je mezinárodní kampaň s celosvětovým dosahem, zapojte se i vy!!!



KAŽDÝ DEN NOVÉ SLEVY NA JEDNOM MÍSTĚ!

Doporučujeme

Články odjinud