Komentáře k článku zpět na článek

Ruth 15. 5. 2018 | 18:03

celý život jsem štíhlá, přitom kdybych si váhu nehlídala, tak ani nechci vědět, kam by se má váha hnala....Jak na to. Ráno šálek kávy, bez toho bych nežila a k tomu třeba plátek knadke brotu, nebo 2 s máslem a někdy na to džem. Ke kávě klidně čokoládový bonbon a hotovo, mňamka. Svačina banán, nebo jablko. Oběd často zdravá polévka, ale jen hovězí vývar nebo boršč, nikdy kulajda nebo drťková a jiné zahuštěné. Odpoledne salát ze zelí nebo mrkve. Večer sýr a kousek chleba a jednou týdně skleničku vína, kvaliního, spíše červené. Denně různě 4 kávy, bez cukru, někdy s mlékem. 1,5 litru vody. Sladké mít nutně nemusím, ale nedat si croisant, tak to bych nedala, tak 2x do měsíce si ho dám k snídani. Maso 2x týdně, drůbeží, jinak často fazole , čočku.Ryby nejím, jsou drahé.

Přečtěte si také

Horoskopy

Neváhejte ani minutu a zamakejte na svých povinnostech. Do žil vám ke konci směny vjede do žil energie…

Nejčtenější články

Doporučujeme