Komentáře k článku zpět na článek

Revan 3. 8. 2019 | 16:52

Naprosto otřesný článek, nemám slov. Keto není PROTEINOVÁ, nýbrž Tuková. Pokud má člověk hlavní příjem kalorií z bílkovin, zadělává si na velké zdravotní problémy. Tak či tak, jídelníček uveden v tomto článku není ani sacharidový, ani bílkovinový, ani tukový, ale spíše naprosto příšerný. Velký nedostatek kalorií v tomto jídelníčku = naprosto strašný jídelníček. Proboha, nikdo ten jídelníček nezkoušejte, jinak budete mít problém se zdravím.A autorka tohoto článku by se měla nad sebou zamyslet. Autorko, je vám jedno že šíříte mylné informace ? Tento článek je na první stránce na googlu, tak byste se možná mohla zamyslet nad tím kolika lidem uškodíte předtím, než něco takového pustíte na internet.

Rita 6. 7. 2019 | 21:30

Já tedy nechci nikomu nic doporučovat,ale za svůj sedmdesátiletý život jsem vyzkoušela tolik diet,že bych o tom mohla psát romány a ketodieta byla jediná,při které jsem bez pocitu hladu zhubla během pěti týdnů 10 kg,což se mi nikdy předtím nepodařilo.

Bubák 29. 5. 2019 | 01:57

@Alena: Rajčata mají cca 5g sacharidů na 100g. Takže si můžete snadno dopočítat kolik jich muzete. Jen nevím proč se všude přišel " proteinová " dieta. Tělo je v ketoze nastavené na hlavní příjem energie z tuků. Takže vaše strava by měla obsahovat z větší části tuky. Někteří poradci uvádějí dokonce 60-70%. Při nadbytku proteinů vaše tělo tvoří z proteinů glukózu.

banany 8. 3. 2019 | 21:23

Za mně, jídelníček bez sacharidů je šílený!!! Nedá se to dlouhodobě vydržet.Být bez kousku chlebu, malé přílohy k masu a ovoce což jsou také sacharidy je za mně děsné. Nemám na to sílu. Zkusila jsem vynechat sacharidy a ano hubla jsem ale i jídlo dělá radost ze života a já jí neměla. Pořád jsem měla chuť na kousek chleba ,bramboru nebo rýži, jablko a banán. Už bych do toho nešla ani omylem!!! Jím zdravě, malé porce ale vše.Hubnutí jde mnohem pomaleji ale jde + pohyb k tomu.

Luboš 14. 2. 2019 | 15:57

@Alena: Tenhle článek bych bral jako doporučení se o Keto vůbec začít zajímat.Na Keto se musíte připravit snižováním sacharidů ve stravě cca 2-3 týdny předem jinak riskujete bolesti hlavy,závratě,celkovou slabost atd..Kašlete na jídelníčky a už vůbec neuvažujte o instantních formách,ty extrémně zatěžují ledviny a játra.Kupte si knihu nebo na netu najděte potraviny pro keto dietu a čtěte co jíst a nejíst a kolik čeho na den (např .doporučená zelenina -jaká a jíst max půl kila na den..atd).Jídelníček si pak sestavte sama,uvidíte že to není složité a nemá cenu za to platit.Vaše investice bude čas a za ten získáte znalosti.Držím vám palce.Já začal před šesti lety a stojí to za to.Keto je začátek,pak je lepší přejít na nízko sacharidové stravování.

Alena 4. 1. 2019 | 16:04

Já nechci být jízlivá, ale nejdříve se dočtu, že nemám v 1. fázy jíst rajčata a hned v ukázkovém jídelníčku jsou k večeři 2 rajčata první den. Tak jak je to s rajčaty. Já měla za to, že ukázkový jídelníček je hlavně pro začátečníky, aby měli představu o tom, co a jak kokmbinovat.

Přečtěte si také

Horoskopy

Pokud je to jen možné, celý den věnujte svým nejbližším. V kurzu jsou výlety, koupání, lenošení u…

Nejčtenější články

Doporučujeme