Ustálená představa o tom, že milenky dostávají dražší dárky a větší počet dárků než manželky, je pravdivá. Další průzkum tuhle smutnou pravdu jen potvrzuje. Milenky se těší dvojnásobně hodnotného zájmu od svých milenců i na svatého Valentýna.
Vyplývá to z průzkumu seznamky Ashleymadison.com, která zprostředkovává nevěrné kontakty mezi zadanými lidmi.
Muži utrácejí za milenky dvakrát více než za manželky, dárky pro mimomanželské partnerky jsou ale také romantičtější a luxusnější, zatímco manželky dostávají dárky praktické a do domácnosti.
Zatímco diamanty koupí pětadvacet procent mužů milenkám, jen deset procent manželkám, pětina mužů koupí milence luxusní spodní prádlo, zatímco to samé může očekávat jen osm procent manželek.
Asi dvanáct procent z nevěrných mužů se snaží záletky skrývat tím, že zahrne manželku romantickou kyticí či hodnotným dárkem.