Zdravý jídelníček pro ženy po 40! Jaké chyby nedělat, abyste netloustla?

20. 10. 2018
Zdravý jídelníček pro ženy po 40! Jaké chyby nedělat, abyste netloustla?
Každý věk má svoje, a pokud jste překročila čtyřicítku, je jasné, že vaše tělo nefunguje stejně jako ve dvaceti. Poradíme vám, jak jíst, abyste nepřibírala a naopak si udržela váhu nebo dokonce zhubla.

Máte 12 kilo navíc oproti mládí? To je bohužel normální

Hubnutí po čtyřicítce má svoje specifika. Bohužel naše hubnoucí snahy může zkomplikovat zpomalený metabolismus. Tělo nespaluje tak rychle a kilogramy rychleji nabíráme, než shazujeme. Podle Centers for Disease Control and Prevention váží ženy po čtyřicítce zhruba o deset až dvanáct kilogramů více než ve dvaceti! Pokud si tedy chcete udržet váhu, musíte snížit energetický příjem až o 100 kilokalorií denně. A když chcete shodit, tak ještě víc. Pokud se snažíte zhubnout či udržet si váhu, dejte si ale pozor na tyto časté chyby

Témata článku:   

Komentáře

Přečtěte si také

Horoskopy

Finále pracovního týdne náhle hraje všemi barvami, protože se k vám vrací vitalita. Sice jen po malých částech, ale přece. Už nejste tak přetažení. Nevrhejte se při pátku na nové úkoly a…

Nejčtenější články

Doporučujeme